"A konzultációs lehetőségek mindig nagyon jól jöttek, nem
tudom hogy jelenléti oktatásban is szokott-e ilyet a tanár úr,
de azok mindig sokat segítettek."
Korábban is ajánlottam, de a teams-en működött jól.
"Szerintem jó lenne, ha a tételjegyzékben rögzítve lenne, hogy
melyik tételt hányas jegyre szánja az oktató."
Amikor áttekintjük a tételeket egy félév végi
konzultáción, akkor jelzem. Ki is található, a más órákkal
átfedő tételekkel ötösnél alacsonyabb jegy szerezhető.
"Kiváló tanárnak gondolom, de sajnos a képességei elvesznek a
hatalmas anyagban.:( Bár ilyen sok mindent szerintem
képtelenség jól leadni.:(
Ha van rá ideje (pl. konzultációkon), akkor
megmutatkozik hogy milyen jó hozzáállása van a tanításhoz, és
hogy igazából kifejezetten jól tud magyarázni, ha nem szorítja
annyira az idő. Nem tudom, hogy a többiek hogy voltak vele, de
nekem tetszett amikor becsepegtetett egy kis irodalmat vagy
történelmet is az órába, hogy azokról is tanuljunk.:)
Ha esetleg van rá lehetőség, akkor
mindenképp tehermentesíteném a Tanár urat, mindenki jól járna
vele."
Köszönöm a gondos elemzést.
Emelt szint
"Túlságosan sok idő megy el
"egyeztetéssel, stratégiai megbeszélésekkel", és emiatt
pótórákat kellett tartani, amikkel együtt sokkal több időt
elvett a kurzus, mint ahogyan órarend szerint lett volna.
Talán elég lenne egyszer elmondani a tantervegyeztetési
problémákat, nem kell minden órán 10-20 perceket szánni rá."
Reális elvárás.
Mindazonáltal a négy másik átfedő tantárgy, melyek érintkező
anyaga is változik, évente új feladat elé állítottak. De mindez
valóban nem elsőroban önökre tartozik, az oktatóknak kell a
problémát megoldani.
"Sokat hallotam már korábban a kurzusról és magáról
Györgyiről, és hát nem csalódtam. AZt mondták, hogy az egyik
legizgalmasabb órám lesz, az egyik legkeményebb vizsgám az
MSc/BSc alatt, és hogy az oktató egy nagyon okos ember,
zseniális jegyzetet ír, és sokat mesél minden másról is, főleg
"Dávid Gyusziról". Hát így lett. Imádtam a jegyzetet,
zseniális munka, kinyomtattam és beköttettem a végső
változatot, annyira jó. Sokat panaszkodik Györgyi, hogy
mindent elmondanak helyette és csak ismétlés, de szerintem
lebecsüli a munkáját. Senki sem mondja el úgy ahogy ő, és
olyan magas szinten."
Érdemes volt...
"Szerintem lehetne több óra biztosítva
neki, hiszen, nem lehet ennyi idő alatt feldolgozni ekkora
anyagot, és úgyis konzultációkon történik a pótlás. (amik
nagyon jó, hogy vannak, mert szükség és igény mindenképpen van
rá)"
A konzultáción éppen az önök által kérdezett témákat tisztázzuk,
ezért hatásos, teams-en pedig könnyebb megszervezni, így
csináljuk később.
A távoktatásról:
"Így szerintem jobban is tudott működni,
Jobban tudott az oktató magyarázni, illetve az, hogy fel
voltak véve az előadások egy csoda volt! Nagyon jó és hasznos
magyarázatokat mond élőben, sok óra nem alvástól mentett meg
az, hogy vissza tudtam néha nézni egy-egy nehezbb részt."
Talán azért, mivel mindannyiunk figyelme a diákra
összpontosult, nem terelte el azt róluk semmi más. Más
oktatótól hallottam, gyorsabban tudott haladni teams-en.
"A vizsga beosztása nem volt átgondolt, és
emiatt sokaknak kellett akár több órát várakoznia miután
kidolgozta a tételét. Ez nagyon megnehezíti a vizsgázást,
illetve a valóságos tudásról való számot adást."
Pedig át volt gondolva, elsőre négyen, aztán kétóránként
hárman-hárman jöttek. Az első távvizsgám volt, sajnálom a
várakoztatást.
"Amíg ő oktatja ezt a tárgyat, addig lesz
ez ennyire jó. KEllemesen csalódtam az oktatóban, zseniális
munkát végez, látszik, hogy mindene a tanítás. Ha minden ember
így csinálná a munkáját, akkor vasal kéne eltántorítani az
emebreket, a munkahelyről, és nem munkaidővel ott tartani.
Örülök, hogy ő tanított, emlékezetes volt, sajnálom azt,
akinek már nem lesz szerencséje hozzá.
Megható.
"Gyakran nem volt teljes a tananyaggal kapcsolatos oktatói
magyarázat."
Pedig erre nagy hangsúlyt fektettem. Sok függött attól, hogy a
tisztelt hallgatók mennyire emlékeztek azt elsős mechanika
tárgyakra. Ha nem nagyon, akkor a magyarázatom valóban nem
lehetett elegendő. Kiegészítésképpen hirdettünk
konzultációt, remélem kihasználta.
"Rengeteg energiát fektetett bele az
oktatásba és elképesztően mélyen értette azt, próbálta is úgy
átadni. Amikor magyarázott, az rendkívül hasznos is volt. Az
egyetlen dolog, ami nagyon zavart, az az volt, hogy (főleg az
első hetekben) a különböző külső körülmények (a matmódszerek
tárgyunk anyaga, technikai körülmények) részletes taglalása,
netalán az idő rövid voltára való panaszkodás során rengeteg
idő ment el - ezeket megkerülve bizonyára az utolsó fejezetre
is jutott volna idő, vagy mélyebben el tudtunk volna merülni
egyes témákban."
Vettem mind a pozitív, mind a negatív kritikát.